SEMINARI, RADIONICE, ONLINE EDUKACIJE
Od riječi do oglasa, od ideje do kupca
SLJEDEĆA EDUKACIJA
20.04.2024. Rijeka
27.04.2024. Zadar
04.05.2024. Split
CIJENA
TRAJANJE PROGRAMA
9:00-15:00
EDUKATORICA
ISPUNI PRIJAVNICU
ISPUNI PRIJAVNICU
Dobrodošli na radionicu koja će vas osloboditi bolne glavobolje uzrokovane pisanjem bez plana i nedostatkom jasnih smjernica! Jeste li među onima koji su izgubljeni u moru nepoznatih pojmova i nejasnih riječi? Onima koji pišu bez cilja i konačno nisu zadovoljni rezultatima? Bez brige, ova radionica je upravo za vas!
Učit ćemo vas kako postaviti jasan cilj i napraviti plan komunikacije koji će vas voditi kroz mnoštvo informacija i olakšati donošenje odluka. Kroz teme poput SWOT analize, benchmarkinga, definiranja ciljane javnosti, SMART metode postavljanja ciljeva i izrade buyer persona, naučit ćete kako razumjeti svoje poslovanje, identificirati ključne točke i ciljeve te kreirati strategije koje će vas voditi prema uspjehu.
Uz praktične primjere i savjete prilagođene vašim potrebama, otkrit ćete kako postati učinkoviti u komunikaciji s vašom publikom, kako privući njihovu pažnju i zadržati ih kao zadovoljne kupce. Od izrade komunikacijskog plana do razumijevanja prodajnog lijevka i AIDA modela, ova radionica će vam pružiti alate i znanje potrebno za uspješno vođenje vašeg poslovanja.
Radionica je namijenjena:
- obrtnicima i tvrtkama
- malim biznisima
- vlasnicima izgubljenima u moru pojmova i nejasnih riječi
- onima koji žele razumjeti i naučiti kako i zašto nešto napraviti i razlučiti važno od manje važnog
- onima koji znaju da je dobar plan pola posla
PROGRAM:
- SWOT analiza
- Benchmarking, čemu služi i kako ga koristiti
- Temeljna PR pitanja i zašto to treba imati na umu
- Što je i kad nam koristi komunikacijski plan
- Načini komunikacije
- Ciljana javnost – kako ju pronaći i što kad ju nađemo
- Kakvi ciljevi trebaju biti – SMART metoda
- Prodajni lijevak (sales funnel) i zašto je važan
- Tko je ta AIDA? AIDA model i kako ga iskoristiti za promociju
- Buyer persone i zašto su nam važne?
- Vrste objava i kako ih pisati
- Utjecanje i obraćanje svojoj ciljanoj publici
- Zadovoljan kupac – ambasador vašeg brenda
TRAJANJE:
6 sati
Edukacije se odvijaju subotom u vremenu 09:00-15:00
ZA PRIJAVU PRILOŽITI:
- presliku osobne iskaznice
- prijavnicu-upisnicu
SVI POLAZNICI EDUKACIJE DOBIVAJU POTVRDU O SUDJELOVANJU I ZAVRŠETKU EDUKACIJE.
O PREDAVAČICI
Sanja Martinović ,spec. univ.publ.rel. dipl.oec