Već 15 godina uspješno djelujemo u Splitu, Šibeniku, Zadru i Rijeci na polju edukacije i cjeloživotnog obrazovanja i profilirali smo se kao jedno od vodećih učilišta u Hrvatskoj. Osluškujući potrebe tržišta odlučili smo napraviti novi iskorak u obogaćivanju naših obrazovnih i edukacijskih usluga te u suradnji s dokazanim hrvatskim stručnjacima organiziramo jednodnevne edukacijske seminare s područja komunikacija, marketinga, medija i menadžmenta. Brojni primjeri iz prakse i vježbe uz podršku stručnjaka posebna su vrijednost ovih jednodnevnih seminara.
- UMIJEĆE DIGITALNOG “RATOVANJE” – Marketinška strategija za mala i srednja poduzeća
U ovoj radionici ćete naučiti što je to USP i ima li ga vaš brend, kako funkcionira Google oglašavanje, postaviti ciljeve i odabrati najefikasnije marketinške kanale, što je nulti trenutak istine, o vještini Facebook komunikacije, koje je najbitnije slovo na vašoj web stranici, kako kreirati upečatljivu marketinšku poruku. Sve naučeno polaznici primjenjuju u praktičnom dijelu seminara.
Predavač: Dalibor Šumiga, direktor zagrebačke agencije Promosapiens i stručnjak za bihevioralni marketing. Agencija Promosapiens surađivala je s brojnim velikim domaćim i stranim tvrtkama (Podravka, Acer, Vindija, PBZ…)
Termin održavanja: Subota,10. listopada, 2015 ; od 9:00-13:00 sati i 14:00-16:00 sati, u zgradi POU Libar (pored autobusnog kolodvora) Draga 2, 22000 Šibenik
2. KAKO S MALIM BUDŽETOM POSTIĆI MAKSIMALAN EFEKT OGLAŠAVANJA
U ovoj ćete radionici naučiti kako gospodariti s malim budžetom uz najveći efekt, saznati više o najčešćim greškama prilikom kreiranja kampanja i korištenja medijskih platformi, kako koristiti vanjske suradnike, agencije i kreativce, koje su razlike između pojedinih medija, što je učinkoviti medija mix, o alatima mjerenja kampanje. Praktični dio seminara rezerviran je za rad u grupama u izradi imaginarne kampanje.
Predavač: Tomislav Jakobović, vlasnik konzultantske tvrtke BMC-Brend Media Consulting, specijalizirane agencije za kreativna medijska rješenja i medijsku produkciju. Tomislav Jakobović autor je niza radijskih i TV spotova i kampanja za brojne tvrtke (Lidl, Konzum, Arena centar, Master Card…)
Termin održavanja: Subota, 14. studenog, 2015; od 9:00-13:00 sati i 14:00-16:00 sati, Šibenik, u zgradi POU Libar (pored autobusnog kolodvora) Draga 2, 22000, Šibenik
SVI POLAZNICI PO ZAVRŠETKU DOBIVAJU POTVRDU O POHAĐANJU SEMINARA
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.